when she's troubled, it makes you love her

hejåhej!:)
i stort sett en bra dag, var dock skitsur hela förmiddagen.
engelskaprovet gick väl okej, men jag vill att det ska gå skitbra. Jag kommer dampa om jag bara får vg.
alltså, jag är inte så att jag typ "jag måste få mvg i allt", absolut inte. Men i engelska vill jag verkligen ha mvg, jag SKA ha mvg.
for ner till stan med elsa, kajsa&ellen kring typ 12, där mötte vi upp petra och julia (deras teknik var inställd så dom fick sluta typ elva, dom jävlarna)
det slutade med att jag köpte en sjal, tre tröjor, en ansiktsmask, ett par örhängen och ett par solglasögon.
Fick lite dåligt samvete efteråt eftersom pengarna kom idag, och jag hade typ slösat halva redan så jag lämnade tillbaka en tröja, fast den var skitsnygg så jag ska köpa den sedan.
Hittade även två vårjackor på H&M, ska köpa en av dom snart.
På indiska hittade jag en kofta, en tunika och en svart klänning/tunika. Ska tigga pengar av mormor (mammas idé), och kanske köpa det också.
När jag kom hem var det typ tio minuter till fysträning, det var bara att byta om. Trots att jag mådde illa, hade ont i hälen och inte hade ätit någonting, druckit en XL latte iofs men det var några timmar innan.
fyset gick rätt tungt, men det är skönt efteråt.
när jag kom hem åt jag curryfisk,ris och drack färskpressad juice. lyckan är total.
hoppade in i duschen, nu sitter jag här.
jag fotade allt jag hade köpt, men nu är tydligen USB:n trasig, just my luck.

I morgon bitti har vi inga vanliga lektioner, hela klassen, en och en, två och två eller undantagsvis tre&tre ska redovisa sina visor. Jag&Josefine kör Håkan Hellströms "Det är så jag säger det". Den är underbart fin, det går nog bra. Vi ska redovisa på morgonen iofs och morronrösten är ju inte hundraprocentig kanske, men vi klarar oss nog.
Slutar även en timma tidigare pga redovisningarna, och har dessutom en timmes hål av samma anledning mitt på dan. Skön fredag, lite omväxling. Annars börjar vi 8.10 och slutar 15.20.

Ska förresten även klippa&bleka håret imorrn, kanske blir ägg-gult eller gråvitt. Blir det så, färgar jag väl brunt eller nåt. Jag är liite nervös, har aldrig blekt förut. Wish me luck. 1000 spänn fattigare.....

nej, kanske borde runda av inlägget, blev lite väl långt.

Ni får ha en bra kväll, puss!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0