what to do what to do?

god morgon!
Ida sover sött i sängen medans jag desperat försöker komma på hur vi ska kunna hinna köpa present till Petra idag. Jag får inte skippa träningen, och dom vill ju som att alla ska fara, eftersom ingen vill skippa träningen, då är det ju orättvist om typ jag och emelie går.
jag far hellre och köper present till petra, vi kan ju inte komma dit tomhänta.
Men eftersom att jag sov bort förra lördagsträningen och likaså fyset så är alla i min familj på mig om att jag måste träna. Det är jobbigt att ha en familj som bara bryr sig om träning ibland. Andras föräldrar är bara "om du inte vill träna så behöver du inte" typ. mina är såhär "om du inte tränar kan du ju lika gärna sluta".
jag lovar det är kul, not.
nu ska jag läsa bloggar och tjafsa med mamma, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: TACK SÅ MKT :D

2008-02-02 @ 12:06:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0