valentine's

happy valentines day, glad all hjärtans dag.
ingen speciell dag, vi får väl rita hjärtan på spanskan om vi har tur.
har håltimme, sitter i uppehållsrummet, projektorn visar "Bruce den allsmäktige" på väggen, jag är inte jätteintresserad.
Jag vill bara att Kenza ska blogga nu, vill verkligen se hennes videos.
slutar 15.20 idag, drygt. efter hålet har vi spanska och sedan ensemble.
dagen har varit dryg. först lästid, sedan engelska (det var kul som vanligt!), sedan matte och efter det NO. riktigt drygt, vi hade olika vikarier på matten och NOn, vi har alltid vikarier där, värdelöst med tanke på de kommande proven.
nej nu ska jag läsa moderniteternas blogg som jag upptäckte för ett tag sen, den är råmysig:)
ha en fortsatt bra, och uppvakta eran käresta ordentligt, om ni har någon.
mvh
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0