to the left

det var mysigt. glass, chips och "Black X-mas" inte speciellt bra film, bara blodig. Gjorde "pepparkakor" på en tjejs rygg. Alltså med pepparkaksformar karvade han ur figurer ur ryggen, stoppade i ugnen, på med glasyr och äta.
Längtar till jul...
Han åt även en tjejs öga dendär billy, hungrig fan.

Dom for nyss, jag är trött som fan så jag ska sova. mycket skönt.
imorrn blir det innebandymatch, spanska och matteplugg osv osv.

inget att se fram emot.
åh jag blir deppad.
men nej linnéa,
efter den kommande veckan,
vad händer då?
jo, då blir det lyx.
har ni inte läst tidigare
förstår ni
nog inte vad jag
pratar om.....
sportlov
prao
4 dagar skola (ingen läxa)
påsklov
sthlm/TH

ja, lyx var det sagt.

så ryck upp dig linnéa, en vecka, bara en.
men ändå, vem orkar söndagar liksom.
inte linnéa.
alltså nu äre snudd på schizo-varning.
måste avrunda, linnéa skrämmer sig själv.
god natt, god natt hälsar linnéa.


Kommentarer
Postat av: Maria

okej ska göra det!

2008-02-24 @ 00:53:25
URL: http://mnh.blogg.se
Postat av: emelie

hha :) godnatt

2008-02-24 @ 00:58:03
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0