spread my wings and fly

mysig kväll, jag somnade typ framför filmen men jag har sett den så många gånger förut så jag klarar mig.
vi såg "How to lose a guy in 10 days" med Matthew McConaughey och Kate Hudson.
den är jättemysig. det stod mellan den och "Heartbreakers".
emelie missade slutet för hon skulle absolut hinna plugga innan "en annan del av köping" började.
jag själv kom på att jag ska ha HKprov på onsdag, det hade jag helt glömt, men..vem orkar satsa?
engelskan däremot måste jag satsa på, kanske borde jag göra lite nu. vi får se.
annars, ha en bra kväll!
image395


Kommentarer
Postat av: johanna

Den är as bra :)

2008-02-11 @ 20:04:59
URL: http://tomk4ulitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0