somehow fine you and I collide

sitter hos emli och har druckit typ...3 smoothies.
melodifestivalen är tragisk, svenska folket är tragiskt.
rädda mig, ta mig härifrån!
hehe quite desperateeeeeeee


hello alla cooooooooooooooolingar!
emelie here :D
linnep blev ganskaaa så "ful" när hon piercade sig..avundsjuk!!
just nu ligger linnep i sängen och pratar med julls och själv sitter jag här och chattar med söt-els!
" jag känner mig förnedrad, kränk, hungrig och vill gå hem!"
HAHAHA, den tar vi på els!

image394

Den här underbara tröjan är MIN!!!

Now linnep is back, tack för mig!:D



hahaha, hej igen, linnéa denna gång.
Julia fick mig att skratta så piercingen började värka. den gör fortfarande ont. emelie ligger och asgarvar i sängen åt att julia trodde att tom&bill hade dött i en bilolycka. det roliga var det britt, julias mamma sa när hon verkligen trodde att dom var döda. julias brorsa skrattade och britt ba "MEN TYST SEBASTIAN, HON ÄR JU I CHOCK"

HAHAHAHAHHAHAHA jag avliderrrrrrrrrrrrrr
jag dör så kul.
nu ska vi ringa petra och lura henne att tom och bill är döda, hehe no life.
ja, allt för oss!
tjosvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0