so beautifully

onsdagar är dryga, torsdagar är drygare.
det enda jag längtar till imorgon är väl engelskan, när vi ska se "holes" igen. askul, haha.
jag blir så jävla lack på att USBn inte funkar, och det går verkligen inte att fixa. eller, klart det gör, men inte för mig.
jag har väl varit lite halv badass idag. gick med ellen till uppehållsrummet efter halva bilden och satt där tills vi slutade. fick frånvaro, men jag orkar inte bry mig.
matteprovet gick sådär, hoppas jag får G i alla fall.
jag& ellen satt och spelade colbie caillat-capri mellan lunchen och spanskan och jag kom 25 minuter sent, stormade in och mumlade ngt i stil med "perdón por llegar tarde" och trodde jag var  typ 5 minuter sen.
then again, bad asssssss. hehe nä, men jag är slö nu. sen har jag knappt skola på över en månad ju.
nu ska jag hoppa i säng och förbanna mig över usb-helvetet som gör min blogg tråkig som fan.
och designen ska vi inte ens prata om, så sjukt ful. ska fixa snarast.
godnatt i alla fall, puss.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0