smoooth


hejhej, ligger med laptopen i sängen proppmätt efter en hallonsmoothie.
träningen gick sådär, lite trögt, ont i kroppen osv. jag har inte pluggat matte, jag är riktigt värdelös.
jag saknar gossipgirl, snälla limewire funka på onsdag så jag kan tanka episode15. I BEG YOU!
jag har inga speciella planer inför morgondagen förutom att plugga matte och eventuellt fara ut och springa,mamma ville ha sällskap.
innan jag somnar ikväll ska jag läsa fanfics, godnatt goingar!

min mami, I Afrika. lämnade mig, I sverige, tack.
image382
image383
image384
grattis petra 15 år. I lördags.

Kommentarer
Postat av: ida

avsnitt 15?? jag har inte ens lyckas ladda ner 14 än? auww

2008-02-05 @ 19:10:15
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0