she's got all you need

tjo i svejsan.
helt ok dag.
kortfattat:

  • Svenska/Musikteori redovisning. gick bra!
  • Håltimme
  • NO, två timmar. kul, lovar.
  • Lunch/rast
  • Håltimme
  • So 1,5 timme.
  • Stan, klippning,färgning.
  • Kom hem vid 18, åt.
  • For till Niklas match med vänner.
  • For till stan.
  • For till Julia. Såg "RÅNARNA", åt BEN&JERRY'S.
  • Gick hem. Nu sitter jag här.

Klippte mig på clip, inte frisette som vanligt. Sjukt mycket bättre vill jag lova. Sjukt härlig frisör, asrolig.
Jag slapp bleka. Slingade och la färg emellan. Blev helblont, precis som jag ville!

oj, måste verkligen sussa.

godnatt.
/L



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha ajdå! go morgon iaf :D

2008-02-23 @ 08:51:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ida

clip är bäst, och de känns så lyxigt eftersom hela salongen är så fin! :)

2008-02-23 @ 19:18:42
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0