she walks away

hejhopp, när jag kom hem från skolan somnade jag självfallet i soffan. Vaknade typ 7 minuter innan samlingen till träningen, men jag hann(!).
efter träningen var vi i gymmet ett tag:)
när jag kom hem åt jag väääärldens godaste middag, inget klår kycklingwook, jag är galen i det!!!
jag funderar på att bleka håret, typ som my. frågade mamma idag och jag tror jag ska göra det..
på lördag ska jag va med emelie, det var ju ett tag sen...fast jag träffar henne varje dag men;D
nej nu ska jag hoppa in i duschen och dra en bodyscrub, jag kanske gör det för ofta haha, men man blir ju galet len. sedan blir det en stunds matteplugg och "dubbat".
puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0