sexual healing

Titeln på detta diarium har inget med mej att göra, men låten med Marvin Gaye är typ det bästa jag hört.
Har träning om en timme. Ska börja byta om strax. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, det blir nog lugnt.
Grattis förresten till Jennifer Lopez och Mark Anthony som fick tvillingar igår, en flicka&en pojke på ett av  New Yorks sjukhus. mer tvillingar till världen!
Även ett stort grattis till Dakota Fanning som fyller 14 år idag.

image423
Nyblivna föräldrar!


image424
14 år idag.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Go eftermiddag får väl jag säga :D haha!

2008-02-23 @ 12:46:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: petra

14?! ser ut som 10

2008-02-23 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0