rise and shine

godmorgon!
sitter i pappas alldeles förstora vita tshirt, svarta tajts och guldhalsband och äter min s.k morgongröt med banan. äckligt.
som alltid har jag kokat te, men jag hinner aldrig dricka upp det, det är bara en reflex att koka te.
som sagt lång dag idag. ändå är jag på bra humör, men det lär ändras sådär lagom till vårat två timmar långa nopass idag. fredagsnöjet I promise.
hinner jag denna morgon ska jag bläddra igenom H&Mkatalogen jag snappade åt mig igår.
dessutom funderar jag, med den tunna plånbok jag har, på att börja sy. Jag kan ju inte så bra, men jag kan väl lära mig?
jaja vi får se med det, hur som helst. ha en asbra fredag så hörs vi sen!
puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0