praise you

god kväll, efter middag med familjen gick jag och mamma till MVG. För första gången på länge hittade jag plagg jag verkligen måste ha, jag blev ju ett skvatt galen. Det var riktigt jobbigt att gå där tomhänt, jag riktigt dreglade. Allt jag fick med mig hem var 3 par tights.
under middagen diskuterade vi detta med min eventuella nya laptop, låter ganska lovande.
alltså jag har så fula tråkiga kläder just nu att jag bara vill gråta. när jag gick där bland plaggen fick jag stor lust att råna en bank, alltså jag måste verkligen vinna på lotto snart. Det var mest smycken,kläder och gardiner som lockade idag.  Jag lovar, när jag har pengar, och det kommer hända någon dag, då mina vänner, ska jag bjuda på outfits.
nej nog om kläder (inte bokstavligt talat, man får nog aldrig riktigt nog).
I morgon är det fredag, vilket betyder lååååång dag. Får se vad som händer på kvällen, kanske bio, nja vi får se!
jag vill gärna se PS. I love you. eftersom jag har läst boken och den är jättebra. Någon som sett den, kommentar?
image413

nej nu ska jag bara njuta av kvällen, hoppas ni gör detsamma.
puss!
/L

Kommentarer
Postat av: jottsie

var den bra då? :)

2008-02-16 @ 00:40:14
URL: http://juliajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0