oh lovely gossip

jag har syndat.......eller, jag har bakat. men på en onsdag. Enligt mina regler är onyttigheter försedda för helgen endast, därför kallar jag det synd. men gjort är gjort.
än en gång har jag pratat med elsa i telefon och vi kom fram till att Penn Badgley (Dan i gossipgirl) faktiskt är snyggare än Chace Crawford (Nate i GG).
vad tycker ni?
image403

jag älskar älskar älskar gossip girl.

åh snälla avsnitt 14 och 15 kom.


förresten, här e min rulltårta:
image404
nu ska jag kolla på gamla gg avsnitt, hörs:)

Kommentarer
Postat av: daniela

nate är lätt snyggast :)

2008-02-13 @ 17:12:40
Postat av: Emma

Nate är snyggast! Dessutom är första säsongen bara 13 avsnitt. Därför får du vänta tills nästa säsong har spelats in ;)

2008-02-14 @ 00:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0