o_O

halvgo dag.
kunde pluggat mer men, gör man nånsin det?
annars vare gött, jag sov ju liksom bort allt och a de e skönt
bilddagboken hatar mig, och jag hatar den. fuck you
kan aldrig vara inne "hög belasting" fuck you
klockan är en minut i åtta och jag har huvudvärk.
pappa och niklas har namnsdag, mats molén också för den delen.
jag förstår inte procent
nu blev klockan åtta.
åtta rimmar på lotta, som vi har i bild.
jag måste rita klart min häst på bilden, den är go.
sen ska jag rita en tjej med anorexia eller en gris.
båda de bilderna står för "ung idag".
jag behöver en alvedon.
egentligen ipren. men alvedon är jag van att säga.
kenza har gjort slut med anthony, tråkigt...
vad har jag mer att säga? jag ska läsa mitt horoskop.
det är mysigt.
imorrn är det skola, på onsdag prov.
jag är inte så taggad faktiskt.
men blond är jag.
jag borde duscha...egentligen inte.
men jag har lust.
istället ska jag gå ner och kyssa min mattebok.
för jag älskar honom/henne.
ibland.
när jag inte lever.

Kommentarer
Postat av: anonym

varför ska du rita en person med aneroxia eller en gris?

2008-02-25 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0