now I'm done believing you

hej! bra dag idag=) jag är sjukt stolt över mig själv för att fyset gick så bra med tanke på att jag missade 3 månaders innebandy. Jag orkade allt, stolt som fan haha!
Sedan är jag även stolt över mina föräldrar, men jag kan inte riktigt säga varför än:)
jag taggar årets revy så jääävla mkt!!!!!
vi övade spicegirls idag, jag tror jag får vara emma. Det passar mest min röst och även om jag nu ska bleka håret så;D
back to black kommer också bli sjuuuuukt jävla kul.
lite avundsjuk är jag på ellen&jessica som ska sjunga like a prayer, jag lyssnade på den nyss och den var asrolig att sjunga! men låtarna jag är med i är asbra också så!
åh jag är bara så glad, därav alla ":) =) ;D- gubbar;D" haha.
nu måste jag plugga, fredag imorrn, åh så skönt.
puss mina vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0