now I know better

matchen var pinsamt dålig, dom var verkligen värda vinsten, vi bokstavligt talat sög. Våran tränare skrek typ "Vad i helvete håller ni på med? stick hem och lägg er i sängen och skäms rejält" typ så, haha så dåligt var det!
förlust med 6-1, jag var sjukt dålig och ja pinsamt värre. men dom var bra, sjukt bra målis!

hemkunskapsprovet kan ju ta sig nånstans, för hur i helvete tänkte Eva att jag skulle klara av provet när hon inte ens gett mig arbetsfrågorna? Jag har fått ett facit, men inte frågorna. Det är smart, verkligen, tack.
jag hatar HK. nu ska jag avreagera mig på gitarren. Spelar just nu gavin degraws "just friends"
ha en fortsatt bra kväll!

älskar låten!


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-03 @ 21:47:44
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Jonna

den är mysig:)!

2008-02-03 @ 21:57:37
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0