my darling I've hungered for your touch

för det första så har jag sovit typ två timmar i natt. därför var jag ganska (väldigt) trött när jag vaknade.
jag sa att jag var tvungen att vara hemma. mamma förstod, pappa vägrade. "du har skolkat så mycket bla bla bla"
skolkat? näe. varit hemma trött och halvsjuk? ja.
apropå skolk så brukar jag inte skolka. typ aldrig. lektioner asså. men idag, efter HKn, hade vi bara simning och spanska kvar. det kändes drygt att ta bussen ner till simhallen eftersom jag inte ens skulle vara med och spanskaglosorna hade jag inte tränat på så... ja, kändes som en simpel utväg.
tog bussen ner till stan. åh gud vad jag vill vara rik. provade skor på bianco och skopunkten. provade en sjukt snygg oversize T-shirt på Lindex. Provade jeans på flott. Provade en massa tunikor, koftor och klänningar på indiska. åh jag älskar småblommigt. köpte en mörkgrå/mörkblå tunika.  Provade vårjackor på H&M. snälla vår kom!
kollade lite åp nicole, sisters och glitter också. men har man råd. näe. hittade råsnygga solbrillor, typ 10 par. jag är en sucker för brillor (men hade jag råd, näe). Såg också en söt kuvertväska på glitter. gick också in på "Tyget" och letade efter något fint tyg. dom hade inget bra. sen köpte jag ett lila diadem på lindex också.
nu ringde elsa och frågade om jag ville ta en fika på stan. kom ju nyss därifrån så vi gör det i morgon i stället.
ikväll ska jag sitta sargvakt (kul.......) på IBK Dalens herrmatch. sjukt pinsamt om man skulle göra bort sig för många är där.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0