måndagskvällen

ja kvällen vart väl lyckad. sargvakt är helt ok. eller näe, ser hellre matchen vanligt. men man får ju första parkett iaf.
dalen vann med 9-6.
pinsamt var det när jag skulle rätta till sargen och fick ett skott på örat, vilket hela publiken såg.
tror aldrig emelie slutade skratta. hennes skadeglädje är galen.
när jag och julia letade toan kom vi in på nåt jävla lager där nån jäkla gubbe satt och lyssnade på mp3 och läste en bok. han såg oss inte så vi klättrade över alla grejer i rummet och kom till en toalett. hihi.
tidsfördrivet denna match blev som vanligt (alltid) drömmar om tom&bill. vi dog.
nu har jag läst tokio hotels blogg. dom bloggar på www.alloy.com, helt underbart.
nu måste jag sova. halvtrött efter två timmars sömn.
matteprovet kommer gå åt h-vete. men ändå, puss på er.
http://linneath.bilddagboken.se

image439

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) gonatt!

2008-02-25 @ 22:34:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0