livet förändras var jag än går

hallå bloggen!
helt okej dag, fysik är drygaste men annars!
jag hinner inte göra någon exakt beskrivning av dagen, det är ändå ointressant så. ör det oftast för att skriva av mig.
men ni vet jag har snackat om revyn som åttorna och niorna gör varje år. Jag skulle ju sjunga bl.a life on mars, även fast jag inte ville. Men nu har dom bytt mig till spicegirls-wannabe, iiih så kul! får kanske sjunga med petra, loveit!
efter skolan drog vi till stan. jag köpte bl.a 3 par örhängen, 2 hårklämmor, en bodylotion och en bodyscrub.
nu måste jag skynda mig och hoppa in i duschen, ska sedan möta upp ida&elsa vid OKQ8, skriver mer ikväll.
pussåhejsan!
/L♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0