just trust me

tokio hotel har nu gjort en engelsk version av "1000 meere", "1000 oceans".  så jävla fin jag och emli dör!
har nyss läst kenzas blogg, åh vad jobbigt avundsjuk jag är på henne.
på tal om bloggar så kan jag tipsa om några roliga:
bloggkommentatorerna
kenza
tobias
michaela
alexandra

dom brukar jag läsa dagligen. har nyss börjat kika på natacha peyres blogg också, hon är jättesöt faktiskt. inte så blondie som jag trodde. www.peyre.blogspot.com

det var sjukt tråkigt i kyrkan idag, jag var så jävla trött. jag svarade helt blont på en massa frågor och sen garvade vi åt det för jag var så jävla trött.
när vi skulle skriva en bön till gud skrev vi typ att vi ville ha bill eller tom, vi skrev inget tack till gud, vad har vi att tacka för?
jag gick nyss och rengjorde runt min piercing, jag har varit extremt noga med det, ändå så kom det var nu när jag förde den fram och tillbaka,sjukt irriterande. jag ska ringa imorrn och fråga om det är normalt.
igår lurade vi som sagt petra att tom&bill hade dött, det var hysteriskt kul hahaha.. stefan om det "har dom äntligen dött nu tom&bill?"  (sarkastisk)
jag&emelie
*gapa*
stefan: "amen georg och günter finns ju kvar"
hahahha günter.

nu ska jag&emelie se nån film och äta middag, hörs kanske senare.

under tiden kan ni egga:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0