I've been looking 4 freedom

äntligen kom jag in på blogg.se. det är sjukt irriterande segt på kvällarna, jämt!
jag skippade träningen och for på ICA och handlade tills morgondagens friluftsdag, där träffade jag på bland annat petra och ellen, trevligt trevligt. känns som om halva grubbe var där.
jag köpte iste (min kärleeeeek), vindruvor, singoalla, risifrutti. ja typ så:)
jag har då som sagt friluftsdag imorgon, skönt oja. jag, sofie, my och kajsa ska chilla i bräntisbacken haha;D
bilder lär ju komma..... jag lär vara vacker i täckbyxor, ful jacka och fula vinterskor.
men, man måste ju bju.
mamma kommer in och tjatar om att jag inte håller nån ordning.
"stör inte, jag har min kvalitétstid här"
ja, så känns det. jag känner mig überlycklig när jag kan sätta mig en timme framför datan och inte behöva tänka på annat.
annars ikväll har jag pluggat hk, roligt jag lovar....
imorrn har jag ingen träning eller så, så det blir väl lite plugg men jag lär vara rätt trött, jag undrar hur länge vi ska vara borta imorrn..........
åh jag vill bara vara kenza i denna stund. eller, jag vill alltid vara kenza. patetiskt jag vet. men hennes utseende är ju....ja vi behöver inte ens tala om det. idealbilden av en snygg tjej.
-
image401


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0