isn't it a shame

jag har fått hicka......sjukt irriterande.
hick.

jag får inte bada på 6 veckor.....sjukt irriterande.
ikväll på badhuset gick jag omkring i t-shirt, shorts och sportbh. glömde bikiniöverdelen, men eftersom jag hade t-shirt var det ju lurre. jag hade ju inte tänkt bada.... men somehow var jag ändå genomblöt när vi gick till omklädningsrummet.
var i alla fall duktig och blötte inte ner ansiktet.

fredag i morgon då. ja verkligen fredag är en fred-dag. man slipper skolstressen, frid.
speciellt när en veckas lov väntar, följt av en veckas prao, följt av påsklov, följt av sthlm.

underbart. jag är stolt över mig själv, vi har haft en asdryg, jag menar verkligen jättedryg period nu. eller nu&nu, hela åttan. prov på prov på prov. inlämningar hit och redovisningar dit. jag har pluggat verkligen minst tre dagar varje vecka, och det mina vänner, är drygt.

hur som haver så måste jag sova.
imorrn blir det folkmusikfestival, missuppfatta ej. klassen ska uppträda. jag är inget större fan av folkmusik, men det är riktigt kul att sjunga låtarna vi ska köra. har fått ett plastkort där det står "ARTIST". lite ballt....eller, nä.

godnatt, sussa sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0