ida

"jag måste se kalles klätterträd nu"
"jag klarar mig inte länge till"
"han är så fin......."
"jag vill vara emma.....det är hans drömtjej"

ida, vad har du ätit?
hon ligger och hummar och skrattar och mumlar något om små bröst och bh.
förstår inte riktigt poängen men visst.
min ögonbindel har hon i pannan och den gör att hennes lugg står rakt upp.
hon är fin.....eller inte nu kanske
nu sa hon något om morfar.
sedan sjöng hon
"kalle har ett klätterträd"

ja...ida ida ida.

nu sa hon nåt fyndigt "farbrorn som inte ville bli stor, fast han jobbar på kontor"

haha jag avlider

jag önskar jag kunde filma så ni kunde få er ett gott skratt, men kameran är urladdad, ledsen.

"farbrorn som inte ville bli stor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0