I don't know why I got so attached

hejhej!
jag hade helt glömt att det är alla hjärtans dag imorgon.
Det är säkert jätteroligt när man har stadigt sällskap men som singel har jag inte förstått tjusningen riktigt än.
när jag var yngre hoppades jag varje år med att få nåt tecken eller en kärleksförklaring av någon jag gillade. men nu när man inte gillar någon har man inte mycket att hoppas på.  lika bra det.
fast jag kan ju alltid hoppas att tom ringer och förklarar sin eviga kärlek till mig, men oddsen är ju sisådär miniminimala.
eller vad säger du tompan?
image406

Bandet Tokio Hotel gav media några kraftiga kängor på scen. Speciellt inför Goldene Kamera priset, hade bandet satt sig ner och reflekterat över (tidnings) rubrikerna om dem de senaste två åren.

"Ja, vi är verkligen fyra bra skäl till att aldrig skaffa barn: kort efter vår första skiva låg min bror Tom med 25 tjejer och slog sönder ett hotellrum. Vi blev jättefulla och fick problem med de sociala myndigheterna, vi blev jagade av tyska armen och på min födelsedag skrev jag att jag var totalt, definitivt gay på internet. Efteråt fixade jag till min eyeliner och avled nästan av min anorexia. Och tänk, fortfarande står jag här." Sa Bill, sångaren i Tokio Hotel, tog priset och framförde sedan sin senaste hit med hans band.

kan man vara mer klockren? älskar er killar, ni är allt!
image407
happy valentines day my honeys!

image408
skulle ju inte precis tacka nej.


vad har ni för planer inför morgondagen, något speciellt?


image411


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0