holes mm

hejsan, är lite småstressad, måste skriva klart min recension innan fysträningen.
hinner inte efter för då ska jag till simhallen med anna,elsa och ev. petra.
kom dock på att jag inte får bada på 6 veckor så jag ska köra styrka typ:)

dagen var rätt bra. morgonen var jätteskön. lästid 30 minuter sedan såg vi fil hela engelskan. resten av "holes" den var jättebra, kul också att alla i klassen hade läst boken innan.

på håltimmen gick jag, elsa och anna med varsin tung stor kartong med 10 burkar kakor i. det var svinkallt och jag förfrös fingrarna. då satt det bra att krypa upp i soffan hemma hos anna med en filt, chokladboll och v.ä.n.n.e.r.
sedan hade vi bara spanska, där vi spelade bingo (jag vann), och ensemble, där vi testade att för första gången spela ihop låten. kul!

måste verkligen skriva min recension.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0