goodbye four leaf clover

goddag!
helt okej dag. började med klassråd och lästid, strax efter det hade vi so, religion, judendomen, jag gillar faktiskt religion så det var kul. sedan hade vi lunch, efter det hk. Jag gjorde prov, det gick sådär. och då menar jag sådär.
Sedan hade vi bad. jag,jossan,sofie,fanny och anna gjorde lite annat meanwhile.
sedan åkte vi tillbaka till skolan och efter det hade vi spanska. kul det också, john och hugo står för underhållningen.
jag har skrattat sjukt mycket idag. först jag&ellen på lästiden. Sedan på badet med anna och jossan, mo i rana hahahhaha. sedan spanskan och när jag kom hem och åt mellis med niklas och emil skrattade jag som fan också. deras tjafs asså, roligaste jag vet hahahahha.
är ledig imorrn, träning ikväll. livet leker. nej det gör det inte men det är underbart att vara ledig imorrn, och halvdag på torsdag.
sjukt tråkigt inlägg. får fan ta och sluta blogga om jag inte blir roligare snart.
jag vill bjuda på bilder osv men min kamera är så jäkla dålig.
aja nu ska jag läsa bloggar, hejrå


Kommentarer
Postat av: Maria

saksamma!

2008-02-18 @ 22:23:30
URL: http://mnh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0