gårdakvarnar och skit

hejhej!:)
kvällen blev lyckad, vi pratade, såg film, åt, skrattade, pratade mer, skrattade ännu mer. underbart!
av oss fick petra ett par pumps och ett 20pack kondomer.
idag ska jag ta det lugnt ett tag, sitter just nu i sängen bland alla kuddar och med en SOLO bredvid mig, så jag ska läsa lite och så. Senare måste jag plugga HK eftersom vi har prov i det imorgon och jag inte ens har öppnat boken än.
imorgon ska vi förmodligen boka piercingtid till mig, även om jag inte är hundra procent frisk än. Läkaren sa att det skulle ta lika lång tid för mig att bli frisk som jag har varit sjuk, alltså hela våren.
vet ni vad det är för datum idag? den tredje, om två månader denna dag, vad händer då? Vi är i sthlm, utanför hovet, köandes inför Tokio Hotel. mina gudar.
jag har inte fått in det i skallen än, att jag ska få se tokio hotel live, jag ska se bill, gustav, georg och.....tom. På riktigt liksom. har inte fattat det än.
nu har jag gjort mig en fruktsmoothie, hur gott som helst. mitt recept:
norrmejerier hallonyoghurt (ta så mkt du vill ha)
en massa frysta hallon
några frysta jordgubbar
en banan
mixa, häll upp i ett glas
med vaniljyoghurt blir det också jättegott.

det var nog den godaste smoothien hag gjort hittils,och jag gör ofta smoothies!

nu ska jag ladda in lite bilder och filmer från kameran, återkommer.
hejdå!=)

hovet 3/4 helt sjukt.
image378

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe nej precis! vill bara ha kväll nu då jag förhoppningsvist förstått matten :D

2008-02-03 @ 12:32:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0