friluftsdag

hejhej!
händelserik dag verkligen, grymt kul också!
dagen startade lojt dock, brände mjölken, glömde risifruttin, sprang tillbaka hem, glömde istet, sprang tillbaka. kom sent. men det löste sig ju!
vi har iallafall spenderat dagen utomhus samt hemma hos sofie, kvällen tillbringades hos my.
vi fick sluta typ 12 och drog i kängor och täckbyxor med skrana i hand till stan för att ta bussen hem.
vi gick hem till my men hon hade glömt nyckeln så sofie blev nästa stopp. där satt vi i några timmar och drack te och snackade goja, riktigt mysigt.
senare på eftermiddagen tog vi en promenad till my igen i hopp om att någon var hemma, men icket.
vi spenderade drygt en timme, säkert mer, ute i snön och goofade oss. fikade också såklart, det har vi väl gjort mest idag, mat,mat,mat.
när mys mamma kom hem provade jag mys trumset samt pilatesboll, 1337.
vi tänkte se en film och jag hittade prisonbreak avsnitt 1-3 säsong 1 på en skiva och lovade att dom (som aldrig sett det förut) skulle älska det, och det gjorde dom.
vid middagstid for sofie medans jag och kajsa stannade. vi åt middag, såg mer prisonbreak och pluggade sedan lite engelska.
jag kom hem för ett tag sen och har nyss pratat med petra i telefon. såg även att elsa ville att jag skulle ringa, din önskan är min lag. så nu ska jag ringa och ni får ha en fortsatt bra kväll!:)
puss
/L

edit: bilder finns på http://sooffe.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0