fly me to the moon

hej gott folk, hoppas ni har haft en trevlig dag!
jag kom hem för typ 10 minuter sedan så.
skolan var ovanligt dryg och gick sakta som fan. Jag slapp göra HKprovet, jag får göra det nästa vecka eftersom jag inte hade fått arbetsfrågorna.
egentligen ska jag ha gjort 5 sidor matte tills imorrn, men jag har rännt på stan i hopp om att fixa praoplats.
Jag&petra hade fått praoplats på åhlenscafét, vi skulle bara gå dit och typ presentera oss. Men det var så stränga regler typ "Ingen piercing, endast jeans, uppsatt hår(fast det är väl självklart) bra skor" osvosv. Det är väl okej, men fan vad jag tycker att det är diskriminerande att man inte får ha piercing?!?!?! VAD GÖR EN LITEN SILVERRING FÖR SKILLNAD?!!!!!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fittpolicy.
Eftersom jag redan väntat 3 månader med min piercing så vägrar jag vänta en månad till, därför fortsatte vi leta efter en annan. Till slut kom jag på att vi kunde ringa till Droskan eftersom alla våra föräldrar känner han som jobbar där, det slutade med att jag,petra och julia fick praoplats där. Jag måste erkänna att jag är lite nervös, tänk om dom också har regler mot piercingar. Alltså jag börjar tveka lite, alla vuxna kommer döma mig. Är det kul? Nej, det är det inte. Alla äldre kommer att få fel uppfattning. ah jag vet inte vad jag ska göra!

träning ikväll då, inte det minsta taggat.
nu ska jag läsa bloggar innan jag måste byta om!
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0