fettisdag,italienskt och gossip

hejhej! Bra dag idag.
jag fick MVG på kemiprovet!!!! underbaaaaaaart. blev positivt överraskad.
efter skolan for jag till petra, vi käkade varsin semla, pluggade engelska och efter det lagade vi mat. Italiens köttfärssås,spaghetti och sallad. mysigt!
efter maten såg vi en gammal repris från andra avenyn och pluggade lite osv. sedan tog vi en promenad hem til mig och nu ser vi gossip girl och käkar ännu en semla, en köpt denna gång.
hahaha jag har knappt börjat på min semla när petra dyker upp bredvid laptopen med grädde på näsan och säger:
-gott...
hennes tallrik var tom btw.
annars är friluftsdag på tisdag taggat med kajsa,my och sofie!
nej nu vill jag inte missa mer GG, hörs kanske senare!
puss på petra, puss på er!

vad hände?
image386


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha gav det ett till försök :D haha

2008-02-05 @ 21:01:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0