fashiondreams

jag har ångest över livet. det händer ibland, sådär fyra gånger om dagen.
"göra det bästa av situationen" visst, men umeå is no fun. livet är inte kul för en tjej på endast 14 höstar när man skulle kunna vara 16, snygg och bo i new york, eller ja, i alla fall sthlm eller gbg.
jag behöver urban outfitters, jag behöver topshop, jag behöver monki, åh jag vill till monki.
jag behöver beyond retro, cafeer vars man än vänder, gamla stan, shoppng, shopping, shopping.
jag behöver pengar, jag behöver liv.

att läsa bloggar som moderniteter, lisaplace, rar, kenzaas. det är plågeri.
var nyss inne på Lisas blogg, det är jobbigt. för hon är yngre än jag, och femtio gånger snyggare, 100 gånger snyggaare garderob, tusen gånger bättre liv.

nu ska jag rycka upp mig en stund, men vad är meningen.

uppmuntring, någon?
-In desperate need.

Kommentarer
Postat av: ida

http://niotillfem.tjejsajten.se/blogs/168154/alla-hjaertans-dag-.htm#WriteComment

de gav mig hopp
hon skriver en hur fin blogg som helst

och de där med att bli rik och leva livet
(alltså inte jobba på ica resten av livet)
de kan bara ödet bestämma
och tanken på de gör så att jag får svårt att andas
min hjärna har lagt av
jag orkar inte skolan
blir nervös inför all skit
har humörsvängningar som är helt sjuka
vi får hjälpa varandra
för jag vill inte bo här
jag vill resa jorden runt

2008-02-16 @ 21:59:21
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0