det är så logiskt

hejsan!
när jag vaknade i morse låg jag och drog mig typ en timma, somnade om ibland osv. det var inte så smart, för tydligen var matchen 11.30 och inte ikväll som jag trodde. Ronny ringde och var inte sådär superglad för att jag aldrig kom.
det blev att bokstavligt talat hoppa ur sängen, slänga på sig matchkläder, bre en macka och kladda på mascara.
sprang ut till bilen, men självklart gjorde jag ett sånt där snyggt fall där alla grejerna bara flyger. Mackan hamnade under bilen. precis vad jag behövde, not. jag blev sjukt sur.
kom typ tio minuter in i första halvleken. så inte jättefarligt.

när jag kom hem var det som sagt matteplugg. gjorde några sidor i arbets och repetitionsbladet, sedan fattade jag inget och skulle ta en "paus". somnade såklart och sov tills 17.00 ungefär. iiih så skönt.
behövde lite beautysleep sådär mitt på dan. Då kunde min ansiktsmask värka, återfuktningen och lotionen kunde sjunka in, perfekt:)

ikväll blir det mera matte, känns inte sådär jättefarligt, lär ju vara pigg. Det blir värre när jag ska somna.....

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0