champagne delicious, it's under control

Hejsan!

Matchen gick okej.
Imorgon har vi halvdag, hur skönt som helst.
På fredag har jag hål och slutar en timme tidigare än vanligt, slapp vecka.
Sedan är det bara en vecka kvar. Har några prov nästa vecka dock, drygt, men sedan har vi världens slappaste tid.
listen to this:
först sportlov, sedan prao en vecka med petra&julia, sedan endast fyra dagar skola, sedan påsklov, veckan efter lovet drar vi till sthlm och th. underbart eller vad?

jag är förälskad i hansons låt traci brown, så fin :) riktigt avundsjuk på henne.
men det låter som om dom sjunger om mig lite faktiskt. "blåa ögon, blont hår, född i september"
mwihi.

Har engelskaprov imorgon. Grammatikprov, har inget att öva på. Mitt grammatikhäfte är borta sen länge. Men jag älskar engelska och det brukar gå bra så jag får hoppas. annars kommer jag bli pisseeeed.

Pappa frågade om jag ville gå en promenad med honom, men jag orkade inte. Tänkte fokusera på att läsa ut min bok som jag ska recensera nästa vecka. better get started.
ha det bra, puss.
/L


image422
zac, tay
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0