café station all night long

dålig uppdatering idag. kom hem från stan typ tio i tio så jag har bara hunnit duscha sen jag kom hem.
helt okej dag. bråkade lite sådär med matteläraren iofs, det var väl det negativa. hon är retarded.
efter skolan for jag&petra in till stan. först kollade vi i lite butiker, sedan fikade vi på station och pluggade matte.
vid typ femtiden kom elsa förbi från sin baslektion, alltid trevligt.
vi satt där typ 4-5 timmar jag och petra, det gick rätt bra att plugga där.
åt middag typ nio, haha. donken.
matteprov imorrn då. inte sådär råtaggat. jag hoppas verkligen på G. suger på kapitlen vi håller på med. suger på allt inom matte. eller, egentligen inte, men jag lyssnar aldrig på lektionerna för våran lärare är så patetiskt dålig och lär mig inget och då orkar jag inte. men läser jag noga förstår jag oftast.
läste nyss på kenzas blogg att hon ska tatuera sig med tokiohotelfrasen "du wirst für mich immer heilig sein"
fy fan vad snyggt. jag skulle döda för en sådan tatuering.
nej nu ska jag läsa mina dagliga bloggar sedan sova.
puss&godnatt!

PS. tog massa bilder idag, men min USB är fortfarande trasig. blir galen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0