baby I love your way

hejhej! nu har jag precis sköljt ur hårinpackningen, smörjt in ansiktet med återfuktningscreme och kroppen med bodylotion. Nu är jag bara allmänt trött och ska alldeles strax gå och lägga mig!
imorrn måste jag upp svintidigt om jag ska hinna plugga till hkprovet och så vidare och så vidare.
jag misstänker ett underkänt på provet imorrn, inte kul, aldrig fått IG förut. jag kan ju inte plugga utan det man behöver? dvs arbetsfrågorna. Enligt emelie är typ hela provet på det.

jag känner att jag behöver boka klipptid... mitt hår känns jätteslitet, det beror på att jag slingade det två gånger under en månad. alltså mitt hår vill verkligen inte bli helblont, men jag vill att det ska bli det.
Men samtidigt vill jag inte klippa mig för jag vill inte få kortare hår ju. Alltså mitt hår växer hur sakta som helst, så jävla irriterande! Men jag borde inte göra något fel, för jag är ju liksom hälsosam. äter frukt och grönsaker varje dag, dricker vatten och mjölk varje dag, tränar regelbundet, äter fisk en gång i veckan och ja, det är väl bra för kroppen? Det kanske inte har något med håret att göra men även mina naglar är jättedåliga, så fort dom blir någorlunda långa så skivar dom sig. åh jag hatar sånt.

nu lite celebs, först en video där paris gästar david letterman. take a look:


Så var det dags för splittring, igen. Den pågående världsturnén avbryts nu omedelbart och resten av de planerade konserterna ställs därmed in. Den officiella föklararingen (enligt Daily Mail) är familjeskäl. Tydligen ska Mel B och Mel C har varit starkt pådrivande. Mel B är nygift och Mel C är mer sugen på sin solokarriär. De andra tjejerna (Emma Bunton, Geri Halliwell, Victoria Beckham) ville däremot fortsätta. Osämja med andra ord. Tydligen har biljettförsäljningen gått dåligt och det har enligt rykten varit en bidragande orsak. Men nu blir den avslutande konserten i Toronto den 26 februari.

källa: posh24.se
image379

image380
"Amy Winehouse är riktigt illa ute nu. Igår fördes hon till sjukhus i ilfart där hon nu ligger med dropp. En källa nära kliniken i London säger till tidningen The Sun att sångerskan såg riktigt blek och smal ut när hon kom in igår. Som om det var en nyhet! Denna källa måste vara riktigt skarpsynt som kommer med sådana uttalanden.."


sängen väntar, mamma tjatar på att jag ska "släcka datorn". snälla vän stänga heter det. hur som helst, godnatt mina vänner!

/L

image381

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0