all I want all I need

alltså, fredagskvällarna är ju mysiga, men jag är ändå på dåligt humör.
trött som faen....
jag kommer inte kunna sova i natt heller, kommer precis som igårkväll ligga och gruva mig inför morgondagens nålstick.
skolan var dryg, hatar fredagar, eller alltså hatar fredagarnas schema.
ikväll ska jag inte göra nåt alls, jag ska bara ta det jävligt lugnt och det känns jävligt skönt.
imorrn äre träning,piercing och emelie som gäller. jag kommer att ha så jävla ont i läppen, ajfan.
efter skolan idag var jag med petra, hon för för dryga fem minuter sedan. vi fikade, såg tokiohotelvideos och gossip girl.

thfans: om ni missat th's nya video "Don't jump" så gå in på denna sida för att se. Den är precis som spring nicht fast på engelska. underbart.

nu ska jag läsa fanfics, det har man ju tid med när man är ledig, lyxigt värre.

ha en bra kväll!

my lovely
image388

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0