you're my sweetheart

Goddagens! Haft en bra fredag?
Min var helt okej. Började som vanligt med lästid, gick snabbt. Efter det musikteori, gick snabbt.
Sedan NO, går aldrig snabbt. Men vi såg film nästan hela lektionen och jag såg scrubs på Izaks iPod,mp4, mp3? Vet inte vad det är han har. Jag överlevde. Sen hade vi lunch. kycklingpytt, äckligare får man ju leta. Jag åt en tallrik med morötter. Sen drog vi till OKQ8 och köpte glass. Svenskan var inställd så vi stekte i solen och förhörde varandra på so;n. Skönaste på länge!
Efter det var det SO-prov. Det gick sämre än väntat. Men nu är det över i alla fall. Efter det hade vi speltimme som sista lektion.
Jag hade tänkt fara till stan, men jag orkade inte. For hem och låg i solen nån timme istället:)
Ska i allafall hitta på något med Elsa och kanske fler ikväll!
nu sitter jag och lyssnar på chris brown. jag har inget liv för stunden. dator, dator. Nej nu ska jag läsa några bloggar och sen hitta på nåt vettigt.

ses om ett tag.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0