when I fall, if I fall

hejhopp. jag är trött som fan. har nyss sett en film som niklas och hans kompisar hyrde igår. "The ex" hette den tror jag. Den var bra. Helt okej.



Jag måste dra igång med NO:n, jag måste städa rummet, måste borsta tänderna, måste träna.
allt känns drygt. träning har vi ikväll så den kan jag i allafall bocka av.

Skola imorrn. Drygt as hell. Vill tillbaka till sthlm. Ganska kul att Björn Gustavsson kanske satt på samma tåg som mig. Eller, ganska störande om det var sant.

Ganska läskigt att jag fick höra att min Tom har en hemlig flickvän. Vet inte om det är sant, men om det är det så är jag både glad och ledsen.
Glad:
Hon är svensk, blond, han är inte lika player som han säger sig att vara.
Ledsen:
En annan tjej får röra min älskling. Nej babyboy du får hellre vara player.

nu vankas det nybakta bullar.

ha en bra dag. puss/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0