wants to go to the seaside

Godmorgon! kvällen igår vart lyckad, förutom ett störande objekt som vi inte orkar ta upp.
vi cyklade ner med filtar till kajen, elsa hade högtalare till sin iPod så musiken höjde stämningen en aning.
bilder och kanske nån video kommer!

När vi frös så att vi höll på att gå isär cyklade vi hem. Först stannade vi utanför elsa typ 20 minuter och pratade. Sedan for vi hem till Petra och sedan till Julia där vi satt och snackade en stund. Efteråt for jag&petra hit och sov. Vi somnade typ direkt, och tro mig det är rekord.
Nu har jag nyss duschat och sitter och väntar på att ansiktsmasken ska torka.
Petra ligger kvar i sängen. Jag tror vi har bytt roller hon&jag. Jag har alltid varit drönaren, men nu på sista tiden har jag varit rätt morgonpigg.

Idag är det valborg då. Vi får väl se hur det blir. Vi ska käka ett antal stycken hos ellen, sedan förhoppningsvis drar vi nånstans. som sagt, vi får se vart vi hamnar.

Ha en bra valborg!:)

Linnéa

image748
Ansiktsmask. Bilden togs förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0