through the daybreak

hejåhopp!

Cyklade i grått väder till Petra i morse, när vi cyklade från henne till skolan haglade det och blåste. Så jävla störande. Hatar Umeå.
Skolan var ok, inget speciellt jobbigt. På HK:n gjorde vi kycklingwook, min&hugos blev asgod!
Senare på idrotten hade vi redskapsgymnastik. Rätt kul för att vara redskap vilket jag brukar tycka är tråkigt.
Efter spanskan senare satt vi kvar typ sist på skolan och pratade om Valborg, måste göra nåt kul. ahh taggish!
Sedan cyklade vi hem i regn/hagel/snö/blåst och dimma typ. underbart underbart. nä, faktiskt inte.

Hemma satt jag vid datorn, pluggade ytterst lite NO, vilade (somnade), åt middag och nu sitter jag här.
Fartfyllt liv kallar vi det.

jag ska snart börja "kändis-uppdatera" bloggen som förut, jag hinner aldrig bara. Bättring!

harebra

puss

/L

image686
nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0