the sweeping insensitivity

hejsan.
Jag har inte bloggat så mkt idag. Tänkte blogga på svenskan när vi satt i datasalen, men halva klassen tävlade i skissa&gissa så jag var upptagen.
Vi fick tillbaka våra so "brev" idag. Ingen fick mvg. Ingen hade följt alla betygskriterier. Jävligt märkligt, för vi fick inga betygskriterier. men det är ju bara att inse, Christer har ju nåt fel.
Jag fick VG i allafall=)

efter skolan drog vi till stan och chillade runt. jag kom hem för en stund sen. Ska hoppa in i duschen strax, känner mig....ja oduschad.
jag kanske har bråttom. kanske borde jag skynda mig. oj det tänkte jag inte på. ganget kmr ju hit ikväll.
vi hörs väl!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0