sunshine

Hejsanhoppsan och förlåt för dålig uppdatering.
Nu har det hänt två gånger på kort tid att jag inte uppdaterat på en hel dag. Dåligt.. Men jag har ändå inte så många läsare nu så det är lugnt.
Igår hann jag inte för att jag och ellen var hemma hos Izak och "pluggade". kom hem efter halv tolv.
Först efter skolan drog vi till station. Satt i pianorummet och kände oss duktiga när vi höll engelskaboken i handen.
Vid halv sex gick vi hem till Izak och åt middag och lekte i hans studio. Ja, han har en studio. Izak kan ta sig.
Det var trevligt i alla fall. Satt och trallade på gitarren osv.

Idag var mattelektionen inställd så jag elsa,julia och izak drog till stan, dissade fisken på skolan, åt varsin halv rullpizza, satt i solen, for hem. Så ska väl ändå en håltimme vara? Jag läste av nån att det var 16+ idag. Jag gick utan jacka. Är inte det underunderbart? Det tycker jag. På morgondagens håltimme ska vi dra till stan igen, det blir väl samma historia skulle jag gissa.

Efter skolan for Jag, Julia och Elsa till stan igen. Gick omkring i solen i wayfarers med en godispåse. Så kan ju livet också få vara.

Nu är jag lite lack på att usb-kabeln till kameran inte funkar. Den vill mig nåt alltså.
Borde börja med mina förbannade glosor. 116 engelskaglosor, ja etthundrasexton stycken. Plus spanskaglosor.
Men vafan. Solen orkade lysa tills för tio minuter sen. Det var tappert. För min skull. Så jag ska inte deppa över engelskaglosor. Njut av livet och tagga valborg Linnéa!

Eftersom jag inte har några bilder att bjuda på får jag avrunda här. Ha en bra kväll sötnosar!

pussar

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0