stop and stare

jag och emelie satt ute i solen idag efter lunch. det var varmt och jag skulle kunna ha suttit där i fem timmar. När jag kom in blev jag besviken. Mitt ansikte hade blivit invarderat av fräknar. Fräknar är jättefint på vissa. Men mina fräknar är så stora, vilket ger ett intryck av ful hy. Jag säger inte att min hy är fin, men nu när jag börjat få finare hy i alla fall så kommer fräknarna och förstör. Ni kan väl ändå erkänna, vem vill ha en fräknemusch?

annars då, jag skulle plugga idag var det sagt. Det vart ju mindre lyckat då jag inte ens förmått mig att röra boken. Det finns så mycket annat roligare. Jag är värdelös.

jag har spenderat nån halvtimme eller så med att lyssna/spela OneRepublic-Stop and stare

här har ni esmee denters version, det var den som fick mig att vilja lära mig den, sjukt fint:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0