spinning round again

hallå! haft en bra dag?
min var helt okej, ska inte klaga.
har dock prov imorrn i NO så det blir mkt plugg idag!
har även spanskaprov imorrn men det är oförberett, och även om det är bra att repetera så har jag mina böcker inlåsta i skåpet och nyckeln är borta så.


jag såg att söta Ellen Page från Juno pryder Teen Vogue's omslag. mycket fint, även om det inte är den ultimate teenvouge-coverbilden!
image687

Seg som jag är så har jag inte hunnit upptäcka att "Gossipgirl-Nate"- Chace Crawford har dumpat sin söta (ex)flickvän Carrie Underwood. Via sms på det.
läs detta:

"Carrie Underwoods första hit var en hämndlysten låt om att göra slut som hette Before He Cheats men när Extra intervjuade countrysångerskan på Idol Gives Back så verkade hon inte särskilt störd över spliten med Gossip Girls Chace Crawford. "We broke up over text so... it's like 'peace out." Aj då, att göra slut per sms är ett minus i kanten för Chace, så ska man inte göra! Det verkar dock som om Carrie har kommit över det nu och att hon inte bryr sig särskilt mycket längre, "... when you break up with somebody and then like two months later it comes out, it's like you're rehearsing old stuff." Ja, söt som hon är så borde Carrie inte ha några problem att hitta en ny kille!"
image688

Eva Parker (snälla människa longoria är finare) sågs kliva av på flygplatsen i Nice här om dagen för en liten semester innan filmfestivalen i Cannes. Det enda man undrar är ju var Evas man Tony Parker är?
image689

Gwen Stefanis man Gavin Rossdale spenderade iförrgår en heldag med sin söta son Kingston och det verkar som om Kingston redan visar intresse för musik! Han började nämligen dansa när han hörde en gatumusikant spela banjo i parken och gick snällt fram och gav artisten en endollarssedel! Det skulle inte förvåna mig om Kingston Rossdale blir ett känt namn inom musikvärlden en dag!

källa: posh24


nej nu blir det NO för hela slanten. wish me luck.
puss
/L
image692

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0