sometime fate and your dreams will collide

Hejsan. Jag känner mig duktig. Jag kan nästan buddhismen. Jag har sprungit över en halv mil, 6 km typ, i bra tempo.

När vi kom hem till my fikade vi yoghurt, ägg och latte. Sedan pluggade vi, lyssnade på förra årets julkonsert, såg på gamla bilder, åt middag, pluggade, drack cappucino, pluggade. Gick hem till mig. For ut och sprang. Gick ungefär från stan hem till my. Kokade te hemma hos my, fast jag hann inte dricka. Jag for hem. Spelade gitarr. Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan ska jag lägga mig och läsa igenom buddhismen. Imorrn ska jag upp tidigt, jag och my ska gå på promenad innan frukost. Efter skolan ska vi plugga.

sammanfattning: Duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0