signs of summer

Hejsan, jag sitter hos emelie och kom hem från stan för en stund sen. Jag köpte ett par svarta ballerinaskor samt ett par svarta tygskor. Och en dovelotion.

Sedan satt vi i solen vid kajen och åt vindruvor. Jag, elsa, petra, ellen, julia, ida och izak.
Vi slutade efter biologiprovet ca halv elva i morse eftersom matten var inställd.
Provet gick ok. Kanske ett vg.

Just nu är jag emelie och petra barnvakt till emelies lillasyster Norah. Jag&Norah har nyss sprungit omkring och lekt tiger. Ikväll funderar vi på att ha picknick vid kajen, det vore mysigt. Vi får se hur det blir med det, jag och emelie ska i alla fall sova hos Petra.. Ja, var det nåt mer? Nja jag ska hjälpa dom andra att baka, om det nu är det dom håller på med. Hoppas ni får en bra onsdagskväll!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0