moppefjun

Ännu en chill kväll avslutad. Vi pluggade ingenting typ, nåt tal, två kanske. Men det var trevligt. Julia och Petra kom ner efter ett tag. Vi satt där rätt länge och gick vi till busshållsplatsen och väntade i typ tjugo minuter. Där ute kom nån halvnykter kille fram och frågade om vi ville ha cigg. eftersom ingen av oss röker började han babbla på om annat. En äkta norrländsk bush-typ. Går på Lilja, bygg och anläggning. Bor tre mil utanför vännäs. Pratar bred norrländska.
De var underhållande i alla fall. Han och hans gäng från lilja.

Vi träffade också några från Izaks basketlag, några som vi umgåtts lite med förut osv när vi stod och pratade med liljaganget. Det var nice!

Sedan tog vi bussen hem och nu har jag tvättat bort sminket (eftersom att jag sovit med smink flera gånger denna vecka, och jag alltid annars brukar tvätta bort sminket, så var det dags nu). Nu ska jag hoppa i säng. Jag är trött som fan. Men jag sitter och överväger om jag ska ringa och väcka Izak. Nej, jag skippar det. Eftersom jag väckte honom i eftermiddags så sa jag att jag skulle väcka han i natt också. Men jag är snäll och låter bli.

sov gott godingar.
pussar
/Linnéa

här är typ enda bilden jag lyckades framställa under kvällen. Izak med matteboken i högsta hugg:
image706

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0