love me tender

kvällens träning behövdes kände jag. Efter mycket onyttigt hos kajsa i natt behövde man springa bort lite.
Dagen spenderades på stan med Ellen,Elsa,Julia,Petra och Izak. Jag köpte nya brillor, visar nog i morgon.
Berättar mer om kvällen osv imorrn också. Har bråttom nu. Och jag vet, jag är en usel bloggerska. Skärpning!
Jag som var så bra på det här med uppdatering.
Vi hade underbart väder idag. jag gick utan jacka i min myströja från monki. vi älskar det!
puss på solen. Vi satt i solen och kollade på allt folk i stan, det är så det ska va.

Hur som helst, nu ska jag lägga mig och läsan FRIDA. Ska cykla till skolan med Emelie 17.40 imorrn. Tungt.

godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0