lista

VEM

Vem är i rummet med dej? ? ingen

Vem fick du senast sms av? ? Izak

Vem tänker du på nu? ? Izak, eftersom jag nyss nämnde honom
Pratade du senast i telefon med? - Mamma
Vems hus var du senast i? - Petras
Vem önskar du var med dej nu? ? Ingen, för jag ser förjävlig ut.
Vem är din favoritsläkting? - Mormor
Vem i din skola går dej mest på nerverna? ? Det är och förblir hemligt

VAR

Var går du i skolan? ? Grubbeskolan, umeå
Var är din telefon? ? I sängen
Var är din mamma? ? Jag vet inte, iksu?
Var sover du? ? I min säng
Var handlar du mest? ? Indiska,kicks eller nåt
Var fick du tag i tröjan du har på dej? ? monki i sthlm
Vart åkte du senast bil? ? Kommer inte ihåg. Har cyklat senaste dagarna.


VAD

Vad åt du senast? ? överbliven smoothie sen i morse
Vad drack du senast? - mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? ? har inga på mig. Naughty haha. Nämen jag har en stor tjocktröja bara.
Vad är den närmaste saken som är blå? ? En trasig pennvässare
Vad gillar du mest med skolan? ? kompisar, musiksalarna
Vad har du på fötterna? - tofflor
Vad är din favorit färg? ? hm. Alla?
Vilken film såg du senast? ? halva the hitcher, halva love actually och några minuter av idol 2006 auditions
Vad hör du just nu? ? knapprandet av tangentbordet

HAR DU NÅGONSIN

1. Sovit i en annan säng? ? ja självklart
2. Hånglat på en bio? - nej
3. Hånglat i skogen? - nej
4 Tyckt att din kusin är het? ? tror jag inte
5. Sovit naken? ? ja, inte på ett bra tag dock
6. Kört över hastighetsgränsen? ? vi får göra om det här testet när jag tagit körkort
7. Målat om ditt rum? - jodå
8. Dansat framför en spegel? ? vem har inte?
9. Fått hicka? - absolut
10. Dumpat någon? - nope
11. Stulit pengar från en kompis? ? nej!
12. Hoppat in i en bil med folk du just träffat? ? näe
13. Varit i slagsmål? ? bara hemma. haha
14. Smugit ur ditt hus? ? ja verkligen
15. Haft känslor för någon som inte känt detsamma? - japp
16. Hånglat med en främling? - nej
17. Älskar eller saknar någon nu? ? saknar, ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0